Сызбаға өлшемдерді қою. » Средняя школа №29. Жуалы ауданы. Жуалынский район
Жамбыл облысы
Жуалы ауданы білім бөлімінің
"№29 М.Жұмабаев атындағы орта мектебі"
Education Department of Ili district
Reception room :
+7(726)35 2-14-41
bookkeeping:
+7(726)35 2-14-41
Version for
visually impaired
» » Сызбаға өлшемдерді қою.
27
November
2020

Сызбаға өлшемдерді қою.




Ұзақ мерзімді  жоспар бөлімі
Мектеп: 
Күні: 27.11.2020 Мұғалімнің аты-жөні М.Бейшенов
Сынып:10 сынып.Қатысқандар :           Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:Сызбаға өлшемдерді қою.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)10.2.3.1. Бұйымдардың геометриялық формасының қасиеттерін ескере     отырып, сызбаға өлшемдерді қоюды білу және қолдана алуларын көрсету.
Сабақтың мақсаты 1.Бұйымдардың геометриялық формасының қасиеттерін    ескеру арқылы    өлшемдерді     қоюға түсініктерін қалыптастыру.
2.Сызбаға  өлшемдерді түсіруде геометриялық формалардың қасиеттерін ескереді. 
3.Сызбаны орындауда сызбаға өлшемдерді қолданады.
Бағалау критерийі
  • бұйымдардың  геометриялық формасының  қасиеттерін ескереді;
  • сызбаға өлшемдерді  түсіру жолдарын саралайды;
  • сызбаға өлшемдерді түсіру арқылы сызық түрлерін салыстырады;
  • Тілдік мақсаттар
Тілдік дағдылар: оқылым,жазылым,айтылым, тыңдалым
Пәнгетән лексика мен терминология:
  • өлшем - масштаб - scale;
  •  сызба-чертеж-cheap;
  • радиус - радиус - radius; 
  • шеңбер - круг - circle; 
  • диаметр - диаметр - diameter;
  • сызба-чертеж-cheap;
  • өлшем-масштаб-scale; 
Формат - француз  сөзі, қазақ тілінде сыртқы өлшемі  деген мағына береді. 
Диалог пен жазу  үшін     пайдалы  сөздер мен тіркестер: 
  • Сіздің  ойыңызша     сызбаға  өлшемді  қалай түсіреді?
  • Сызбада  өлшемдер қандай  бірлікпен көрсетіледі?
Құндылықтарды дарыту
  • «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» Қазақстанның маңызды     құндылықтарын дамытудың бірегей бағдаршамы оқушылар екенін бойға сіңіру;
Пәнаралық байланысАғылышын  тілі, орыс тілі, математика, геометрия.
Алдыңғы білімНобай мен техникалық сурет ерекшеліктерін анықтайды  және біледі. Эскиз туралы жалпы түсінік қалыптасып, эскиздеу процесін шартты түрде, бір-бірімен байланысты, жекелеген кезеңдерін бөліп қарайды.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы
3 минут
  3 минут
 1. Сәлемдесу.  Раппорт орнату (сенім     орнату).
2. Тақырыпты жариялау 
3. «Қызықты фигуралар»   әдісі.
(Т) жұмыс. 
Фигурадағы сұрақтар:
1. Қандай     сызбаларды эскиз деп айтады? 
2.Техникалық суретте нәрсенің көлемін қалай  айқындауға  болады? 
 3.Техникалық суретпен нобайдың (эскиздің) қандай айырмашылығы бар?
Қағаздан  әр түрлі фигураларды бірнеше бөлікке бөлемін. Ол құрастырғыш сияқты болады. Осы фигураларға сұрақ пен жауаптарын сәйкес келетіндей етіп жазып қоямын. Оқушылар фигураларды дұрыс құраса  сұрақ - жауап  шығады. 
1-слайд
Түрлі түсті қағаздан дайындалған  әр түрлі фигуралар.
Оқу     құралдары. 
АКТ құралдары.
Сабақтың ортасы
3минут
1-тапсырма. Түртіп алу әдісі арқылы арқылы топта мәтінмен жұмыс. Келесі кезеңде "Қар     кесегі" әдісі бойынша , әрбір топ оқушылары басқа топтарға бағыттап дөңгеленген қағазды лақтыру арқылы сұраққа жауап береді.
1.Сызба қаріптері дегеніміз не?
2.Қаріптің өлшемі?
3.Сызбаға өлшем түсір.
Дескриптор:
- мәтінмен танысады.
-талқылайды
- топ арқылы сұрақтар қояды.
ҚБ Бағдаршам әдісі негізінде бірін-бірі бағлау.
 2-слайд 1-бөлім, 
Практикалық өзіндік жұмыс  тапсырмалары:
2-тапсырма. "Кім жылдам" әдісі. 
Жұмыс дәптеріне диаметрлері 40,30,20 және 10 мм-ге тең болатын шеңберлер сызады. Олардың өлшемдердін түсіреді.
Дескриптор:
-Берілген өлшем негізінде шеңбер сызады.
-Шеңберлерді тең бөліктерге бөледі.
-Өлшемдрді түсіреді.
Дескриптор арқылы бірін –бірі бағалау. Түстер арқылы. (қызыл,сары,жасыл)
3-тапсырма."Ойлан-жұптас-бөліс"  әдісі.
Жұптық жұмыс арқылы 1оқушыға масштабты орындау  тапсырмасы беріледі.2 оқушыға өлшемдерді түсіру тапсырмасы беріледі.
1. Тетікбөлшектердің кескіндерін 1:2 масштабында  орындаңдар (1.35-сур.).Сызбаға     өлшемдерін  түсіріңдер.
2. Мұғалімнің нұсқауы бойынша     төлкенің
 сызбасын берілген  мәліметтер бойынша
(1.38-сурет) орындаңдар: 
а) L=110;       l=75;   D1=70;   d=35;     конустылық  1:1.
б) L=110;    l=100;     D1=50;   d1=25; конустылық 1:2.
1.35-сурет. Тапсырмаға арналған сызба.
Дескрипторлар:
  •  шеңбер сызып, өлшемін түсіреді;
  •  сызбаны масштаб бойынша орындайды;
  •  конустылық сызбаны орындайды;
  •  сызбаға өлшемдерді түсіреді.
Қалыптастырушы бағалау «Басбармақ әдісі»
Тапсырма.
Сабақтың соңы
  5 минут
Feedback:  
"Үш  сәт"  әдісі. Сабақ  барысында оқушылар қолынан келген  бір сәтті, бір сәтіз жағын және келесі сабақта жұмысын жақсартуға септігін тигізетін бір әрекетті атауы керек.
Стикерлер.
Саралау
Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
  Диалог және қолдану тәсілі.
1.(Т) Түртіп алу әдісі арқылы арқылы топта мәтінмен жұмыс. Келесі кезеңде "Қар  кесегі" әдісі бойынша , әрбір топ оқушылары басқа топтарға бағыттап дөңгеленген қағазды лақтыру арқылы сұраққа жауап береді.Оқушыларды қолдау көрсету арқылы ынталандырамын.
2 (Т),(Ө) Тапсырмалар  тәсілі арқылы «Кім жылдам» әдісі арқылы өзіндік жұмысын жүргіздім.Деңгейлік тапсырма беріледі.Оқушылардың деңгейі ескеріледі.
3.(Т),(Ж) Қорытынды тәсілі.
«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі бойынша жұптаса отырып, берілген тапсырманы өзара талқылап,бірлесе отырып тапсырманы орындайды.Барлық оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істей алады.
Бағалау.
Бағдаршам әдісі негізінде арқылы бірін-бірі бағалау
Дескриптор арқылы түрлі-түстер бірін-бірі бағалау. 
«Басбармақ әдісі»
Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру:Компьютермен жұмыс жасау барысында қауіпсіздік техника ережелерін сақтау, дұрыс отыруын қадағалау. 
 Сабақ барысында  сызғыш, циркуль, қарандашты қолданғанда  қауіпсіздік шараларын пайдалану және сақтау.


















Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* reload, if the code cannot be seen
Andrewsot
7 April 2021 01:22
0 займ наличными

---

бабло побержает зло

---

шары с гелием недорого в москве

---

я знаю где купить шары

---

семена почтой

---

купить огурцы можно тут

---

есиа госуслуги личный кабинет

---

советы и статиь для госуслуг

---

шары купить воздушные

---

и добавить больше нечего

активация windows 7
Emilionut
30 May 2021 01:50
воздушные шары заказать

----

Я буду краток и понятен

----


Слотс Сити

----

Много вариантов займов

----


новые займы онлайн на карту