27
November
2020
Сызбаға өлшемдерді қою.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі | Мектеп: | |||||
Күні: 27.11.2020 | Мұғалімнің аты-жөні М.Бейшенов | |||||
Сынып:10 сынып. | Қатысқандар : | Қатыспағандар: | ||||
Сабақтың тақырыбы: | Сызбаға өлшемдерді қою. | |||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 10.2.3.1. Бұйымдардың геометриялық формасының қасиеттерін ескере отырып, сызбаға өлшемдерді қоюды білу және қолдана алуларын көрсету. | |||||
Сабақтың мақсаты | 1.Бұйымдардың геометриялық формасының қасиеттерін ескеру арқылы өлшемдерді қоюға түсініктерін қалыптастыру. 2.Сызбаға өлшемдерді түсіруде геометриялық формалардың қасиеттерін ескереді. 3.Сызбаны орындауда сызбаға өлшемдерді қолданады. | |||||
Бағалау критерийі |
| |||||
| Тілдік дағдылар: оқылым,жазылым,айтылым, тыңдалым | |||||
Пәнгетән лексика мен терминология:
| ||||||
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
| ||||||
Құндылықтарды дарыту |
| |||||
Пәнаралық байланыс | Ағылышын тілі, орыс тілі, математика, геометрия. | |||||
Алдыңғы білім | Нобай мен техникалық сурет ерекшеліктерін анықтайды және біледі. Эскиз туралы жалпы түсінік қалыптасып, эскиздеу процесін шартты түрде, бір-бірімен байланысты, жекелеген кезеңдерін бөліп қарайды. | |||||
Сабақтың барысы | ||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | ||||
Сабақтың басы 3 минут 3 минут | 1. Сәлемдесу. Раппорт орнату (сенім орнату). 2. Тақырыпты жариялау 3. «Қызықты фигуралар» әдісі. (Т) жұмыс. Фигурадағы сұрақтар: 1. Қандай сызбаларды эскиз деп айтады? 2.Техникалық суретте нәрсенің көлемін қалай айқындауға болады? 3.Техникалық суретпен нобайдың (эскиздің) қандай айырмашылығы бар? Қағаздан әр түрлі фигураларды бірнеше бөлікке бөлемін. Ол құрастырғыш сияқты болады. Осы фигураларға сұрақ пен жауаптарын сәйкес келетіндей етіп жазып қоямын. Оқушылар фигураларды дұрыс құраса сұрақ - жауап шығады. | 1-слайд Түрлі түсті қағаздан дайындалған әр түрлі фигуралар. Оқу құралдары. АКТ құралдары. | ||||
Сабақтың ортасы 3минут | 1-тапсырма. Түртіп алу әдісі арқылы арқылы топта мәтінмен жұмыс. Келесі кезеңде "Қар кесегі" әдісі бойынша , әрбір топ оқушылары басқа топтарға бағыттап дөңгеленген қағазды лақтыру арқылы сұраққа жауап береді. 1.Сызба қаріптері дегеніміз не? 2.Қаріптің өлшемі? 3.Сызбаға өлшем түсір. Дескриптор: - мәтінмен танысады. -талқылайды - топ арқылы сұрақтар қояды. ҚБ Бағдаршам әдісі негізінде бірін-бірі бағлау. | 2-слайд 1-бөлім, | ||||
Практикалық өзіндік жұмыс тапсырмалары: 2-тапсырма. "Кім жылдам" әдісі. Жұмыс дәптеріне диаметрлері 40,30,20 және 10 мм-ге тең болатын шеңберлер сызады. Олардың өлшемдердін түсіреді. Дескриптор: -Берілген өлшем негізінде шеңбер сызады. -Шеңберлерді тең бөліктерге бөледі. -Өлшемдрді түсіреді. Дескриптор арқылы бірін –бірі бағалау. Түстер арқылы. (қызыл,сары,жасыл) 3-тапсырма."Ойлан-жұптас-бөліс" әдісі. Жұптық жұмыс арқылы 1оқушыға масштабты орындау тапсырмасы беріледі.2 оқушыға өлшемдерді түсіру тапсырмасы беріледі. 1. Тетікбөлшектердің кескіндерін 1:2 масштабында орындаңдар (1.35-сур.).Сызбаға өлшемдерін түсіріңдер. 2. Мұғалімнің нұсқауы бойынша төлкенің сызбасын берілген мәліметтер бойынша (1.38-сурет) орындаңдар: а) L=110; l=75; D1=70; d=35; конустылық 1:1. б) L=110; l=100; D1=50; d1=25; конустылық 1:2. 1.35-сурет. Тапсырмаға арналған сызба. Дескрипторлар:
| Тапсырма. | |||||
Сабақтың соңы 5 минут | Feedback: "Үш сәт" әдісі. Сабақ барысында оқушылар қолынан келген бір сәтті, бір сәтіз жағын және келесі сабақта жұмысын жақсартуға септігін тигізетін бір әрекетті атауы керек. | Стикерлер. | ||||
Саралау | Бағалау | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | ||||
Диалог және қолдану тәсілі. 1.(Т) Түртіп алу әдісі арқылы арқылы топта мәтінмен жұмыс. Келесі кезеңде "Қар кесегі" әдісі бойынша , әрбір топ оқушылары басқа топтарға бағыттап дөңгеленген қағазды лақтыру арқылы сұраққа жауап береді.Оқушыларды қолдау көрсету арқылы ынталандырамын. 2 (Т),(Ө) Тапсырмалар тәсілі арқылы «Кім жылдам» әдісі арқылы өзіндік жұмысын жүргіздім.Деңгейлік тапсырма беріледі.Оқушылардың деңгейі ескеріледі. 3.(Т),(Ж) Қорытынды тәсілі. «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі бойынша жұптаса отырып, берілген тапсырманы өзара талқылап,бірлесе отырып тапсырманы орындайды.Барлық оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істей алады. | Бағалау. Бағдаршам әдісі негізінде арқылы бірін-бірі бағалау Дескриптор арқылы түрлі-түстер бірін-бірі бағалау. «Басбармақ әдісі» | Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру:Компьютермен жұмыс жасау барысында қауіпсіздік техника ережелерін сақтау, дұрыс отыруын қадағалау. Сабақ барысында сызғыш, циркуль, қарандашты қолданғанда қауіпсіздік шараларын пайдалану және сақтау. | ||||